3 wskazówki, jak skutecznie promować kwiaciarnię internetową

Wyzwania, które napotkasz przy sprzedaży kwiatów w Internecie

Największym wyzwaniem jest wypromowanie kwiaciarni internetowej. Ponieważ biznes jest dochodowy, istnieje oczywiście ogromna konkurencja.

Wskazówki dotyczące zwiększania sprzedaży kwiaciarni internetowej

1. Podstawą twojej promocji powinna być wyszukiwarka Google. Zakup kwiatów nie jest najczęściej stałą i częstą czynnością. Tak więc poszukiwania w Internecie kwiatów są najczęściej czynnością sporadyczną – w takich wypadkach korzysta się z wyszukiwarki Google. Nawet jeżeli ktoś kupuje żonie raz na rok kwiaty, to wielce prawdopodobne, że taka częstotliwość nie stworzyła jakiejś stałej relacji z konkretną kwiaciarnią online i za każdym razem korzysta on z Google.

2. Promuj swoją witrynę na innych stronach internetowych lub blogach z wysokimi pozycjami w wyszukiwarkach, aby dotrzeć do nowych klientów i potencjalnych klientów.
Kwiaty na rocznicę
3. Pamiętaj, mimo ogromnej roli wyszukiwarki Google, aby korzystać z serwisów społecznościowych, takich jak Facebook i Twitter, które pozwalają dotrzeć do potencjalnie ogromnej rzeszy ludzi mogących potencjalnie zainteresować się twoją ofertą.